Tema: Re: reik info apie echolotus
Autorius: Casper
Data: 2009-03-09 15:41:35
Uzteko to, kad ne su savo valtim plaukiau. Tvirtinimas buvo pritaikytas mano
Brigo transui, o Quicksilverio transas buvo storesnis. Ir taip gavosi, kad
biski davus gazu sonaras atsikabino nuo transo ir paskui save nusitempe
echalota pas eserius beigi starkius :( Ir kas abidniausia tai, atsitiko jau
griztant ir iki kranto jau buvo labai nedaug like plaukti...