Tema: Re: Poledines irangos pirkimas - kur? KNS
Autorius: liteonas
Data: 2009-03-05 16:00:12
nemeluok, senukai turi grazta :P kaip ir zieminiu meskereliu, tik del
avizeliu nezinau....
o pradziai meskerele (5 lt+-), avizeles (na 10 lt), valas (gal 10 lt), del
grazto tai ieskok draugu kas turi :) - man padovanojo pora.. na dar samteli
sniegui is eketes kabinti reiketu isigyti....
aisku po to prasideda deze, batai, apranga, avizeles eksperimentams ir t.t.
:) man si ziema pirmutine, tai uzkabino - gal ispudingai nepagaunu (nors
praeita savaitgali 30 eseriuku pagavau), bet nors idomiau laika praleidziu
:)