Tema: Re: Gumine valtis iki 400 ltl?
Autorius: adax
Data: 2011-04-10 21:36:34
Gal ne apie ta pati valti kalbam, Intex gamina ivairiu rusiu valtis pvz:
http://www.xnet.lt/index.php?zoomid=224306&kas=Intex+Excursion+5+Boat+Set+piep%C5%AB%C5%A1am%C4%81+gumijas+laiva+%28LI68325%29 .
kurios nieko bendro neturi  su mano pamineta valtim. Neisivaizduoju kaip ten
per siules gali isirti nes PVC per siules minimum 2cm sukeista ir sulydita