Tema: televizorininkai
Autorius: VP
Data: 2011-03-29 12:19:27
A jo.. shiandien vazhiavau per Priekule, kadangi Minijoje vanduo smarkiai
drumstas, tai kazhkuriuo metu turetu priekuleje ir stinta pasirodyt. na ir
nutariau pazhiuret, kaip ten vaizdelis prie "bezdhiontilchio". o ant
bezdzhiontilchio du vietiniai "veikejai" ryshkiais drabuzheliais apsirenge
televizorius nuo tilto i upe sumerke kazhka pagaut bande... pravazhiuodamas
nemachiau kad kas i televizorius butu papuole, bet kai sustojau netoli nuo
upes, tai televizoriu meistrai kazhkaip labai skubiai i kita upes puse
perejo ir nukulniavo nezhinoma kryptimi... kazhkokie jautrus jie man
pasirode...