Tema: Re: pludine vs dugnine
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-03-10 09:49:47
kolega inkaravosi 40m  gylyje, o aš pats nesykį gaudžiau dugninėmis iš
valties. viskas yra pasiekiama, jei tik yra noro ir galvoj kažkas
kažkiek verda.
valčiai stabilizuoti trijų inkarų po 1-1,5kg per akis. 3 inkarai po 2kg
laikė pripučiamą balioną plokščiu dugnu 40m gylyje.
antras neretai naudojamas būdas, jei reikia stabilizuoti valtį iki 3m
gylio - sukalti polius aplink ją. jei tik dugnas leidžia - geriau
nesugalvosi. o kad nesupotų bangelė - nusimesti du inkarus.
stabilioje medinėje valtyje 6m ilgio, tą padaryti būtų nepersudėtingiausia.

p.s.
40m gylyje inkaravosi Gintas KasNors'as ir Abas. veiksmas Baluošų ežere,
per nerealią ventiliaciją. 3 inkarai po 2kg visškai stabiliai išlaikė
plokščiadugnę valtį.