Tema: Re: KLP. Poligonas
Autorius: Povilas
Data: 2011-03-03 19:49:19
As turejau durnumo vienais metais Juodkranteje imti tiek kiek kimba, bet
gerai,kad uzteko proto tai daryti tik 1-a pusdieni (man atrodo,kad VP buvai
tada), tai tu keliu maksiminiu maisu net nebenoriu prisiminti , o dar
blogiau buvo namie - kur jas nxj deti?!

"Liveris"  wrote in message news:ikl7sf$8i2$1@trimpas.omnitel.net...

Galiu patvirtinti tavo teigini, nes skambinau draugeliui nuo ryto, sako
kimba ziauriai, su dviem meskerem vos speja suktis.