Tema: Re: reikia recepto- kuojos grietpuody
Autorius: Andu
Data: 2011-02-25 23:09:42
Patikėk... Čia senovinis receptas "žuvis kliaštoriškai" (tipo vienuoliškai,
mano močiutės receptas) - nepamenu kada, bet čia lyg ir mano rašyta :) Beje,
taip gali ne tik kuojas ar kitą smulkią žuvį marinuoti (aukšlės - pirštus
apsilaižysi), bet ir lydeką, karpį, karšį - vienžo visokią keptą žuvį,
kurios nespėjai dar karštos suvalgyti :)

Andu