Tema: Re: Sekmadienis+Q
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-02-21 14:39:06
Nu, by tik padejo patarimas :)))
Motyliu pirma savaite, jei judrus, t.y., sviezias nupirktas spakainiai
galima islaikyti saldytuve, antrai savaitei jau reiketu krakmolo ibarstyt,
kad jie "nesuteztu", kai pazeidzia odele, greitai nusigaluoja.Siek tiek oro
palikti pakvepavimui nepamaisytu.

Dziku bet kokioj zveju parduotuvej turi buti, per pati stintu ir stinteliu
pika, cia koks menesis atgal, ne visur budavo.

Dezes skarda kampuose, jei nedazyta, gali su bulgarke praeiti, apsiapvalins
visi kampai. Apacioj slangute yr geris, man syki nusprudus nuo peties deze
kampu kale i masinos pazibinti, vieni nuostoliai :)