Tema: Re: Noriu nepasigirt
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-02-17 10:17:59
Nelygu koks vandens telkinys, jei prie kranto saltiniu ner, tai su tanku
gali isibegejes ant ledo uzsokti ir tai laikys...
Prie zoliu ledas dabar neplonesnis, bet, saulei pasildzius, aplink sausus
meldu stebus patirpsta ledas, ypac gerokai pavasariop, atsiranda zymiai
daugiau deguonies, negu, pvz vidury tvenlkinio, zuvys greitai pajaucia ir
ganosi ten, paciuose melduose galima rimtu mamkiu pagaut, jei tyliai
elgsiesi.
As tvenkiny kaip tik prie uztvankos daugiau zuvies ieskau, vandens
turbulencija irgi deguonies vandenin prideda.