Tema: Re: apie leda
Autorius: Duda
Data: 2011-02-07 13:21:55
nu as buvau tarpe tu nevisprociu :D kuris nuo ventes kuoju vaziavo. Tai
nuvazuojant pravaziavom tarp dvieju ezeru ant ledo. Ar ten kiaurai ar ne,
nesimate. Griztant apie 12 val jau beveik pastoviai tuos 5km vaziavom per
didesnius ar mazesnius ezerus. Taip visai nejauku kai sumacheris sturmuoja
tas pusmetrines pelkes. O vietoje kur zvejoti bandem ledo storis kaip ir
nepakites nuo uzpraito savaitgalio ~30cm. Kaip tame tarpe kur keliavom,
nezinau.