Tema: Re: masaline spiningautojui?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-02-04 09:06:33
Nu tai...
....imk abu. Pirmas patogus valtyje ar nuo liepto zvejojant (nors, kiek ant
liepto vietoj gali metyt?), antras, mano manymu, per didelis tampytis
pakrantemis braunantis per krumus, susikrauti 60 vobleriu i viena zvejyba -
cia jau perebor... Realiai speji patikrinti kelis voblerius, tai nafig svori
su savim tampytis. I kokia Svedija savaitei gal ir nieko butu.
Is kitos puses, alaus irgi siek tiek tilptu :-D