Tema: Re: zurnalas apie zvejyba
Autorius: Andu
Data: 2011-01-27 19:01:55
Nespės nueiti - durnynas jo laukia... O dėl perėjimo, tai Žilinskas stipriai
visems pašikęs tepė slides į "Lututę", su kurios gvardija pats vienas
keliolika slapyvardžių rašo visus straipsnius ir fotografuoja "Žūklei".
Senoji "Žūklė+", Žilinskui išėjus, turi daugiau autorių, kurių kiekvienas
rašo apie tai, ką tikrai išmano ir nebijo savo veidelio parodyti :) Beje,
keletas jų ir čia lankosi...

Andu