Tema: Re: polartec pirstines
Autorius: kaleda
Data: 2010-12-10 20:29:20
Visiskai sutinku:
arba silta, arba patogu.

Jei lauke -2 - tai ir su eilinem turgaus flisinem uztenka.
Jei salta - tai zvejoju vienom "eilinem" flisinem, ir, jei suslaps, ant
pakeitimo turiu kuprinej dar vienas panasios eiles.
O del silumos - turiu doras ir rimtas kumstines kailines.

Pernai turgui diedui "nuo ranku numoviau" - pardavineja diedas kailines
kepures, ir numete ant prekystalio savo pirstines. Einu - sakau kiek
pirstines - sako mano cia, oj atsiprasau sakau, "dvacoka duosi?" klausia
- paziuriu - ne avikailio - bebro kailio, ne pirstines, o pecius! Duosiu
sakau.
Taip ir isitaisiau "peciu, o ne pirstines". :D

--
kaleda