Tema: Re: echolotas is JAV
Autorius: Struktur
Data: 2010-11-29 16:11:28
Ir ziurek siuntimo kastus :) pvz www.cabelas.com siuncia ir oro pastu,
ir "zemes" pastu, tik kaina x2 skiriasi. Oro pastu 45% siuntinio vertes,
bet ne maziau 40usd, "zemes" pastu 25% bet ne maziau 20usd. Tad is
cabelos verta siustis ju "zemes" pastu - pigiau ir ne ka leciau.
www.bassproo.com - is situ siuntimas tik oro pastu i LT. 45% arba 40usd.
Kitose shopuose uz atlanko kainos siuntimo panasios, taigis neprasauk su
siuntimo kastais. Sekmes.