Tema: Re: Suluzo meskerykotis
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-09-07 16:42:14
wau, KOTE kolega muselinę ilgai keitė, kol pinigus išsikalė. su emiliu
bendravo, tai net KOTO vienas savininkų - Saulius, Emilį mulkiu išvadino.
aš jau gerą kryžių uždėjau ant tos parduotuvės. rimtų pirkinių ten
nebedarysiu.

o kas liečia lūžusio meškerykočio - esu du sulaužęs už abu tą pačią
akimirką pinigus grąžino. kaukis brolau iki galo. teisybė tavo pusėje,
eina jie naxuj.