Tema: Re: Zuvis pati soka i valti
Autorius: Romas
Data: 2010-08-31 11:25:50
rode , nustebau , kad apie 4 km tinklo rado Dusioje, kazkodel maniau, kad tai Kauno
marios
turejo buti. Padejo AA darbuotojam nardytoju klubas, jie fiksvo tinklus.
O man pasidare idomu - ar geras exolotas neparodo tinklo ?? Butu paprasciau ??
Tokiu atveju AA kateriukas galetu vietoje naru veziotis inkara ir sekmingai tikrinti
ezerus.
Beje , Ignalinos regione tarybiniais laikais turejo gamtos apsauga kateriuka, ir su
juo nuleide
inkara (kabli) plaukdami apie ezera surinkdavo tikrai daug tinklu, ir be jokiu
exolotu.

Romanas