Tema: Re: Del leidimu isnomotiems vandens telkiniams....
Autorius: Sauluk <saulius @ profil.lt>
Data: 2010-08-19 10:08:52
"Privačių ežerų ir upių savininkai ir žūklės plotų naudotojai (nuomininkai)
jiems privačios nuosavybės teise priklausančiuose ar išnuomotuose
telkiniuose privalo leisti nemokamai žvejoti pensininkams ir vaikams iki 16
metų, kitiems asmenims turi išduoti leidimus mėgėjiškai žūklei, kurių kaina
negali būti didesnė kaip 22 Lt metams arba 6 Lt mėnesiui,
Vietiniams gyventojams, gyvenantiems kaimuose, esančiuose ne toliau kaip už
1 kilometro nuo privataus ar išnuomoto ežero ir neįgaliesiems leidimai
žūklei turi būti išduodami taikant ne mažesnę kaip 50 procentų nuolaidą (ne
daugiau kaip 11 Lt metams arba 3 Lt mėnesiui). Jei vandens telkinyje yra
organizuota licencinė žūklė, licencijų kainas ir socialines asmenų grupes,
kurioms taikomos lengvatos nustato ežero savininkas ar žūklės ploto
naudotojas (nuomininkas)."

Dėl leidimo žvejoti Bežos ežere:
Norėdami įsigyti leidimą žvejoti mėgėjiškos žūklės įrankiais Beržos,
Juodžio, Monaičio ir Monio ežeruose, privalote atlikti tokius veiksmus:

1. Pervesti leidimo kainą atitinkančią pinigų sumą į ŽVEJŲ KLUBO “ANT
 BANGOS” sąskaitą (ŽVEJŲ KLUBAS “ANT BANGOS”, įmonės kodas 300144085, a/s
LT79 7300 0100 9180 1859, “Swedbank”, kodas 73000). Mokėjimo paskirtis – Už
leidimą žvejoti (ežero pavadinimas).

2. Pateikti mokėjimo kvitą leidimų platinimo vietoje žūklės prekių
parduotuvėse Jeruzalės g. 21, Vilnius (tel. 861242437), Taikos g. 104,
Vilnius (tel. 868504743), Kalvarijų g. 272A (+370 5 2195452), ar Antakalnio
g. 94 (tel. 2709797).

3. Pasiimant leidima pasirašyti Leidimų registracijos žurnale. Leidimų
kainos žvejoti viename ežere: metinis – 22 Lt, mėnesinis – 6 Lt. Papildomai
(leidimo išrašymo vietoje) reiks susimokėti leidimo platinimo mokestį, t.y.
20% nuo leidimo kainos.