Tema: Re: Valties gamyba
Autorius: Liveris
Data: 2010-08-12 14:21:50
Fanera, tai atspari vandeniui lapas 1220 *2440 Lytagroje Shiauliuose 69 lt.
Kaune ir Vilniuj pigiau rodos ~50-55lt.
Ten vienas lapas buvo puse vienos puses, nebuvo uzklijuota ar uzdazyta,
tokia ruda plevele ar kazkuo, kaip dugno lapas.
Man reikejo 3 lapu, bet gavau tik 2, ir dar paskui viena lapa pirkau
Mazeikiuose paprastos 1500*1500, 29 lt.
kur yra priekis galas ir suoliukai.
O dariau tai jo "stik$glue" principu. Vielutes kai pertepiau vidu su audiniu
nukarpiau, kur ejo istraukiau. Dar liko isorine puse
pereiti per siules su audiniu, nudazyt, galini suoliuka paruost, ir
sutvirtinti galine siena nuo suoliuko iki virsaus, variklio pakabinimui.
Dabar kiek yra padaryta, sunaudota 2 ltr polisterines dervos (1lt kaina
shiauliuose 11lt.), ir koki 1 kv.m. audinio. per siules.
Planavau viso sunaudot 5 ltr dervos, nes galvojau det visa dugna su audiniu,
valtis nebus laikoma vandeny, o bus veziojama. Dabar viduj padesiu 3-4
juostikes faneros, po 3-5cm plocio per tas vietas kur stoviu ir bus gerai.

Yra faneros pirkt ir 3metru ilgio, kazkur skaiciau vilniuj ar kaune. Tai ant
4.8 m ilgio valties manau reikes kokiu 5-6 lapu. jei darysi is atsparios
vandeniui. savikaina iseis didesne, jei darysi is paprastos, tai gausi kazka
galvot apie impregnavima.