Tema: Re: Nutikimas (brakai ir paxuizmas)
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-08-12 10:17:42
Man sestadieni dave konkretaus inspektoriaus, su vardu ir pavarde, telefona,
graziai anas padekojo uz informacija, pabedavojo, kad pats atostogauja, bet
pazadejo butinai atsiusti, kaip pasake - "vedeja". Spekit is vieno karto, ar
pasirode iki sekmadienio pavakares? Nors puikiai zinojo vietove, pats kelis
uzvedancius klausimus pateike.

P.S. Kokius vejus tavo laikrodis rodo?