Tema: Re: geras termosas
Autorius: pjezo
Data: 2010-10-13 20:33:40
nu yra. bet ar kas labai jau gero joje yra?
idomumo deliai isbandyta 1 ltr stanley ir  1ltr     ESBIT is armijos -https://aic.lt/indai-viryklae-s/termosai/esbit-termosas-1l/prod_1423.html

bandymo salygos- abudu uzpildomi pilani verdanciu vandeniu.
laikoma 5 min.
po 5 min ispilama ir is karto supilamas verdantis vanduo.
uzsukama ir kartu pastatoma i spinta, t- apie 23 C pliuso.

po 30 val tikrinam.
Stanley- vanduo gan karstas, galima gerti.
ESBIT- vaduo juntamai karstesnis nei Stanley.

Pirmine isvada- Stanley visutinis gaidys uz brangiai.

idomumo deliai ryt tai pakartosiu su termopora, idomu ant kiek skirsis T.