Tema: Re: Patarimo, kokį kotą ir ritę pirkti menkems Baltijoje?
Autorius: VP
Data: 2010-10-04 16:37:16
jei tik pilkeriams tai puikiausiai tinka "jerk" kotai. tada ir
multiplikatoriukas pritiks, nors jei
rasi jerk'a su laikikliu normaliai beinercinei tai ash rinkchiaus
beinercine.
Tik nereik ishmetimo iki 300 gr... puikiausiai zhvejoju su 150-200 gr
pilkeriais su DAM dzherkiuku
kurio ishmetimas iki 80gr (ilgis berods 2.1m). Machiau tos pat serijos kota
kurio ishmetimas iki 120 gr.
manau kad toks daiktas puikiai laikys 300-400 gr pilkerius. o jei dreifas
didesnis ir neina rast
dugno su 300gr, tai jau nebezhvejyba...
Tik va man asmenishkai labiau patinka "dzhigavimas", o jei pavasari leidzhia
oro  salygos, tai smagiausia
dzhigaut su elementariu spiningu, su 30-60 gr galvakabliais . tada ir 1-2kg
menkes pakankamai daug
 emociju suteikia, o ir zhvejyba netampa panashi i sunku fizini darba....