Tema: Re: savaitgalis
Autorius: VP
Data: 2010-10-04 11:03:52
Sekmadieni matytas vienoje vietoje "zhuvies" ishejimas. ne tik matytas, bet
ir nerealizuotas kibimas.
pavede iprochiai :( paskutinius kelis metus spiningavau vien tik pintu valu,
o ta karta, lyg tychia, buvau uzhsidejes "florokarbona"...
minkshta sistema gavosi tad manau kad tiesiog nepakirtau :( bet tai buvo
neryje geroookai zhemiau vilniaus.