Tema: Re: kas tos "varžos"?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-09-29 10:17:25
аš jums, bled, ten nuvažiuosiu.
ten kelių žmonių ežeras be pavadinimo ir pastoviai keičiantis vietą  -
rasti jį įmanoma nebent per pirmą pilnatį, po rudeninio lygiadienio
atsistojus ant bekešo kalno, įsmeigus 6 pėdų skeptrą su senovės lietuvių
talismanu - perkūno žaibu ir pasukus jį į rytus, o vakaruose per 10
alkūnių padėjus tėvynės žemįlapį, taip, kad šiaurė į rytus žiųrėtų. ir
tik tada, esant giedram dangui, Mėnulis jums nurodys, perkūno žaibo
šešėliu, kurlink keliauti.

o šiaip Alnio ežeras jūsų ištroškęs laukia. galėsite su visais kitais
rakautojais rakauti.