Tema: Re: Upetakiu zvejyba
Autorius: raibutis
Data: 2010-09-24 13:43:39
na taip, bet juk cia kalbame apie zukle kaip sporta, o ne tik pramoga su
alum? ;)

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
nuo zmogaus priklauso :) turiu kolegu zveju kurie suzinoje kad braidau visa
diena iki bambos vandeny ir vieninteli pagauta upetaki paleidziu labai
kreivai pasiziurejo :)

"raibutis" <raibutis@gmail.com> wrote in message
> ...jei tikrai nori pajaust upetakiu gaudymo skoni , nezvejok ju mokamame
> tvenkinyje. Tik upeje, kur ne tik patirsi ispudziu, bet ir krastovaizdziu
> geresies.Net ir nepagaves liksi patenkintas.
> Tvenkinyje gaudyt kitka reik
>

> "-tulis" <liteonas@gmail.com> wrote in message

>>> masalai.... kaip suprantu pagrinde sukres ? Spininga nutariau pasiimti