Tema: Re: Giluzio ezeras Moletuose batimetrinis zemelapis
Autorius: B.A.
Data: 2010-09-15 22:20:51
Aha, tas pats. Dle lydeku, tai esu ten pagaves 1 peiliuka ir pora
kilograminiu. Prisipazinsiu viena suvalgiau (bo tai pirma pagauta lydeka ir
idomu buvo skonis) o kita, sio savaitgalio laimiki, paleidau nufotkines.
Kiek pastebejau tai ten kimba plotva (sorry nzn kaip ant lt kalbos
vadinasi), ukleika (tas pats kas ir su plotva) ir esriukai bei karsiokai. O
siai del lydeku, tai joa, reik avargt kad kokia viena pagaut. Dle veziu tai
tas pats, uzpernai ir pernai dar buvo pagaut, simet tai ner nieka...

p.s. tai kaip ten del patimetrijos, ar imanoma ka nors rast?