Tema: Re: zvejo bilietas
Autorius: Domas J.
Data: 2010-09-15 01:02:35
Kurioje vietoje cia tuscios nisos? Po keleta litu nuo leidimo, kuriu
parduosi maximum keleta simtu per metus geriausiu atveju, su salyga, kad
turesi monopoli?

Nesakau, kad esama tvarka nera durna, svelniai tariant. Nori legaliai
zvejoti, eini i Misko g., perki "respublikini leidima" ir i balas kur
MZD issinuomavus (pasirenki kurios aktualios).

Su sitais leidimais reikalas dar isgyvenamas, taciau,isigyti licencija
lasisai/slakiui sugauti teko padaryti mazdaug 10 skambuciu i GA: to
nera, tas nezino, AM dar neatsiunte tvarkos, nezino ant kokiu blanku
israsti, pietauja, etc. Galiausiai, susimokejus ir atvykus kada pasake,
kai "licencijos israsomos" (tam tikromis dienomis ir valandomis),
suzinai, kad licencijos negausi, nes visi seminare. Tie "visi", mano
supratimu, buvo moteris kuri jas atspausdina :)

On 9/14/10 3:22 PM, tomas wrote:
> Jei Kaune kazkas pardavinetu, tai butu labai smagu nueiti ir nusipirkt.
> Sako kad krize bet va tuscios nishos rinkoje neuzpildomos :)

-
  Domas