Tema: Re: Pape
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-03 11:55:23
Oj, tik nereikia apie MZD čia demonstruotis.
Varėnoje prieš kelis metus šeštadienį norėjau įsigyti vienadienį leidimą - siuntinėjo mane po užkaborius visokius. Galų gale radom tą skyrių - o jis uždarytas.
Diedai kažkokie šalia sėdėjo, liepė į "Aibę" važiuoti (ar panašaus lygio vietinę alaus-ledų pardoškę).

Aš norėčiau turėti legalią galimybę (ir ne už 200Lt) įmerkti meškerę ten, kur nuvažiavau, o ne bėgioti po rajono skyrius savaitgalį ir aiškintis, kaip vadinasi ta bala, prie kurios su vaikais sustojom pasimaudyti, ir kam už ją reikia sumokėti.
Anyway, čia ne nauja diskusija tikriausiai, bet gal kažkada viskas susistyguos paprastesnės tvarkos link.