Tema: Re: Minija
Autorius: kaleda
Data: 2010-08-01 19:54:13
Kaip ir minejau, patarimu perskaityt nebespejau, tai improvizavau.
O ziogas gal ir geras variantas butu.

Penktadienio ryta palekiau iki Minijos senvages. Plude, sliekas, dzikas.
Truputi pasiseriau. Pora valandu _absoliuciai_ jokio kibimo.
Tada labiau tyrimo tikslais ties tiltu (kur salia tvenkiniai) kokias
30-45min pameciau mikriukus nuo kranto. Pora eseriu, dar pora nepakirstu
kibimu. Maciau, kas meto is valties - kibimu turejo kiek daugiau.

Penktadienio pavakari seimyna uzsimane apziureti Minges kaima. Irgi
trumpai pameciau mikromasalus. Ilga laika jokio kibimo, praplaukus
laivui ir sudrumstus dugna - pora kimbimu: eserys ir kuoja (pirma syki
ant mikromasalo).

Sestadieni - nezvejojau.

Sekmadienio rytas - po sestadienio alaus sumaisiau ir valanda per velai
uzsistaciau zadintuva - rezultate Mingej as tik apie puse astuoniu (o
atgal i Kintus turiu grizti 10val). Pradzioj meginu plude, bet greitai
persiorentuoju i dugnine (pickeris - 10gr slankiojantis sviniukas).
Pradzioj keletas sprindiniu eseriu, paskui grazuole kuoja (kibiriuke jau
susirietus vos issitenka). Dar keletas eseriuku.
Veliau atvaziuoja kazkoks ruskis, pakalbina kaimynus, paziuri ju
laimiki, ateina, pakalbina mane, paziuri kas kibire, pagiria kuoja.
Sedziu toliau, stebiu prasidedanti kibima, uz nugaros kaskas tik pokst!
Atsisiukiu - o tas bl.... kibiro dangti sudinai uzdare, ir "plotva"
issoko, pasisparde, ir nunere namo. Trumpas keiksmazodziu monologas, po
kurio pastebejau, kad "geradarys" jau pakuojasi i golfa :)
Suemus nervui kokias 10min negaliu zvejoti. Tada praplaukia didelis
laivas. Tuoj metu dugnine, ir netrukus dugnine juda jau gera amplitude.
"Kaimynai" jau pasiulo ir graibsta, bet susitvarkau ir be jo.
Dar keletas geru kibimu, bet jau standartiniai "nestambuoliai".
Paskambina zmona, informuoja, kad jau veluoju.
Dar visai pasedeciau, nes vis dar bangom kibineja, bet jau laikas...

Vsio, ate
Kaleda