Tema: Re: Isduso ziema ar vietiniai isgaude?
Autorius: arne
Data: 2010-07-30 11:34:17
sita varianta, kad buvo pilvais i virsu ir kokie pauksciai ar dar kas
istampe ir manau, kad tai visai realu, ten tokia gan laukine gamta
lankosi ten atsigerti ivairiu zvereliu, bebrai buvo uzsiveise, bet kiek
zinau tie zuvies tai nevalgo...
Bandysiu kokiu karpiu vakare ar anksciau ryte pazvejot si savaitgali
tikiuose kas nors isgyveno :)
Tiesa prisiminiau, kad buvau ileides ir kokias 5 nedidukes lydekaites,
tai praeitais metais maciau viena kazkokia apkandziotu sonu pjaukiojo -
cia saviskes taip ja apgrazino idomu ar yra dar kokiu variantu?