Tema: Re: Kam paskusti brakonierius ?
Autorius: VP
Data: 2010-06-15 12:11:04
Nepulsiu "ginti" shio konkretaus spiningautojo, nes nei zhinau kaip jis
elgesi, nei pazhystu, o ir toks "mesos" kiekis man sunkiai suprantamas...
bet kas del galimybes paleist nuo kukano zhuvi, jei ji buvo "protingai"
atkabinta nuo kabliuku (nebuvo irijusi iki uspakalio ir pan) yra teke ne
viena ir ne du kartus. Ir labai net gyvibingai tos lydekos atrode. Suomijoje
prie lieptelio ant kukano pririshta lydejka gyveno kelias paras, taip kad
manau ir veliau butu gyvenusi, jei butumem paleide...... va su starkiais tai
sunkiau - nenori jie ilgai parishti ant kukano gyvent...

o va kad "nushauta" zhuvi butu prasminga paleist - labai kazhkodel
abejoju....