Tema: Re: lengva meškerė
Autorius: raibutis
Data: 2010-05-26 13:19:39
Cia klausimas taip turetu buti mazdaug : ilga ir kiek galima lengvesne :)

Jei tai nesportine, o su rite, t.y. naudojama univeraliai kaip pludine,
palaidine, tai mano nuomone tinkamiausias ilgis but 4,5-5m.,
teleskopas, su 2 papildomais ziedeliais galuneje, anglies pluosto, kaina
90-130 ir daugiau.

Kitas variantas - 4,5 m match'as. 3 dalys. Naudoju berods 4,8m toki ir esu
labai patenkintas, sveria ne rites maziau nei 300gr.
160Lt kainavo.