Tema: Re: Pompa valciai
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-05-26 22:00:37
"Arvis" <rarvis@takas.lt> wrote in message
news:htjqnc$sbd$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiekvienam savo.
> O tokių, "turinčių ką valgyti" tikrai ne vieną esu sutikęs, su valtimis už
> 5-6k ir motorais ne ką pigesniais. O kai kurių iš jų bendravimo stilius
> buvo labai panašus į tavo.

Citata ir pries tai buvusios zinutes:

"Turtingiems neįgaliesiems?
Arvyds"

    Cia kieno buvo bendravimo stilius?? Kartais ne pono Arvyds ??? Kartais
ne ponas Arvyds kitus izeidineja, ir dar aiskina apie bendravimo stilius.
    Vietoj to, kad ka nors butu parases i tema. Nes pats Arvyds, kaip
suprantu, nera rankose turejes nei skirtingu elektriniu, nei putes didesne
uz nyroka valti su rankine ar kojine pompa....

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5146 (20100526) __________

http://www.eset.com