Tema: Re: ar lynai kimba nakti??
Autorius: Fizz_as
Data: 2010-05-21 20:13:09
perpostinu is bitesplius.lt
barclay postas 05-19

"sveiki! gaudziau 3 paras , buvom su mergycka nuvaziave pabuti gamtoje ir
pagaudyti lynu , tai per tris naktis pagavau 23 lynus didziausias 1kg
Liūdnas visi kiti po 0.5-0.7kg buvo keletas ir po 300gr . Kibimai tik nakti
, ryte beveik nieko. Kibimai nuo 1h-3h . Dar pagavau 8 karosus po 0.6kg .
Dbr tikiuosi , kad mano prude isners lynai , nes kuriuos atsiveziau , tai su
ikrais buvo , idomu ar naujoj aplinkoj isners ? Ileidau 10 lynu 5 tai tikrai
su ikrais , o kiti tai nusprendziau kad patinai Cha cha nes be ikru"