Tema: Re: n - UODAI
Autorius: Aladinas
Data: 2010-05-18 15:23:16
Baubas wrote:

aha! as papej prie kanalo viena karta nutariau pernakti pasedet su
dugninem...
itariau kuo man tai gresia, tai uzsidejau beisbolke+tinkliuka ant
snukio, neperslampama kostiuma, botus, pirstines... maniau su tokiu
skafandru bus poxui vieniki... bl.. kas vakare prasidejo!
prasedejau visa nakti galva kratydamas kad nuo tinklelio uodu mase
nukratyt, (per 5 min pritupia tiek kad nebesimato nieko) ir melsdamasis
kad nekibtu - bo reiks rankas is kiseniu istraukt o pirstines tai ne iki
alkuniu...