Tema: Re: Pabrades tvenkiniai
Autorius: VE
Data: 2010-05-17 14:17:35
Šiemet kartą buvau. Gal prieš keletą savaičių. Kaina 30 ar tai 35 Lt dienai
(ten pat pardavinėja ir leidimus žvejybai Spengle). Leidimus išsiimi
miestelyje ir po to važiuoji ieškot tvenkinio. Keista, kad nėr elementarių
ženklų. Tvenkinys didelis. Kai buvau - sugavau 28 karosus. Svoris 100-400 g.
Man tada kibo tik ant slieko. Dziką ir kukurūzą ignoravo visiškai. Ale čia
gal nuo dienos ir pan priklauso, nežinau. Kadangi buvau anksčiau + viduryje
savaitės, tai žmonių nebuvo daug, gal 4 ekipažai. Sutikti žvejai sakė, kad
kai atšyla orai, vietas žvejai užsiiminėja iš ankstaus ryto, dar prieš
žūklę.