Tema: Re: sudedama vienviete aliumine valtis
Autorius: Servisas
Data: 2010-05-07 10:12:45
Esu tokia valti tempes nuo sodo ant peciu iki Kauno mariu apie 2 km pievomis
:) + dar zvejybos iranga. Ilgai po to kakla skaudejo, bet nunesiau.
Del skambejimo- tai tikrai idealus variantas garsui isgauti, nes tai yra
didziausias garsas uz maziausia kaina arba didziausias garsas is lengviausio
instrumento :)
Del surinkimo- manau, kad neverta jos isrinkineti, nes surinkimas uztrunka,
o surinkta nesunkiai telpa i mano masinka.
Del stabilumo- neipratus- labai nestabili, pripratus- puse velnio. Jei
bandysi pasideti atsisesti kazka aukstesnio- stabilumas labai pablogeja,
sedint ant dugno- labai aukstai reikia kelti rankas sukant rite- paskausta
greit.
Siaip i Kauno marias per geras bangas nerizikuociau plaukt, nes jei prades
bangos verstis i valti, bus labai blogai.
Del gruzopadjomnost- esam trise plauke su pledu. Dabar nelabai isivaizduoju,
kaip te sulindom, bet mum buvo po ~15 metu. Iki bortu virsaus truko ~10 cm
:)
Del greicio- tai cia valtis- zaibas. Lengva, slidi, manevringa, greita.