Tema: Re: nauja skiaure
Autorius: Andu
Data: 2010-05-05 13:32:20
Sorry, nelabai įžiūrėjau.
Aš pats pripratęs skiaurės gerklę pakelti maždaug iki juosmens lygio, tada
visokią smulkmę, kuriai nereikia graibšto, meti net nežiūrėdamas.Bet į
plačią gerklę kuojas malonu mesti, a nia? :)
O krantinei geriau tinka užtraukiamas karpinis maišas (smulkaus tinklelio)
su ilga virve ir svareliu apačioje :)