Tema: Re: Upaitis
Autorius: servisas
Data: 2010-05-03 23:31:47
Mano rasliava nebuvo nukreipta pries Nemo, kad jo draugelis kazka labai
blogo padare. Tik norejau paaiskinti, kad zmogus, rasantis info ir
nedarasantis iki galo, turi buti pasiruoses buti apsauktas. Norint, kad
nekiltu neaiskumu, reikia is karto parasyti taip, kad butu viskas aisku, o
ne teisintis sekanciuose postuose. Tie teisinimaisi galu gale fleima ir
sukelia.
Pvz, tu parasytum apie praeita savaitgali- "sugavau 3 lydekas is ju viena
3,5 kg". Nu ir viskas aisku. Viskas grazu ir gerai. Visai kitaip atrodytu
tavo parasymas toks pats balandzio 5 diena. Tada turetum tikrai but
pasiryzes isklausyt nepatenkintus balsus. Kad nebutu nepasitenkinimu, tavo
postas galetu skambeti "sugavau 3 lydekas, didziausia 3,5 kg, bet kadangi ne
i jas taikytasi buvo, tai visos skrido atgal". Ir velgi butu viskas grazu ir
gerai.