Tema: Re: zvejyba komerciniuose tvenkiniuose
Autorius: Dar321
Data: 2010-04-23 09:21:00
Paskutinį roz, berods, komerciniuose buvau prieš ~7 metus, bet tada nuvažiuodavom 1-2-kart per metus 2-3kg karpiukų su pikeriukais palupt grynai sportiniais interesais. Per pusdienį pritraukdavom po 60-80 kg kožnas ir kai paskui leisdavom juos atgalios - kokiais veizolais spoksodavo aplinkiniai "runkeliai", tepagavę vos po keletą vnt. :)))
Paskutinių porą valandų visada darydavom "varžybas" - kas daugiau ištrauks karpių su match'u ir 0,10 monof. pavadėliu - vat tada tai kaifuodavom... ;) :)))

UAB "Kupritas"
Vilkpedes g. 8,
LT-03151 Vilnius
Telefaks.:(370 5) 2160632