Tema: Re: vienviete aliumine valtis sudedama
Autorius: servisas
Data: 2010-03-29 07:55:19
Oooo, zinau sita aparata. Mano firmine valtis, "avrora" ant sono
uzsirasiau;)
Ilgis berods 180 ar 185 cm, stabilumas kaip sportines baidares, nepabandzius
baloj i didesnius vandenis plaukti nepatartina. Skamba kaip kauno
karilionas, sode net neslepdavom namuke per nakti, paleikdavom ant pievos,
akmeni i vidu ideje, nes jei kas noretu ja nupeesdint, prizadintu puse sodu
:)
Kandangi dugnas megsta pasilankstyti, tai pradejo leisti  vandeni
(prasilankste), teko su silikonu teplioti ir kniedyt.
I savo masina dedu neardes, priekine sedyne pastumi kiek, uzpakalines
suguldai ir viskas blic tepa, bagazinikas uzsidaro.