Tema: Re: Q: termosas
Autorius: nexus
Data: 2010-03-20 13:30:00
Naudoju Thermos pries koki 10 metu pirkta - joki problemu, neseniai
pirkau didesni Stanley, naudojau 1 karta irgi viskas ciki :), bet
idomiausia tai, kad toks termosas LT kainuoja virs 100 Lt, tai is USA
vaziave tevai prigriebe uz 20 USD :D
Siai jei Stanley prekiauja LT Gerduva, PC Savas Kaune maciau reklama
-22% nuolaida jiems, bet nesu tikras ar dar galioja...