Tema: Re: Klausimas turintiems valti su aliumino grindim
Autorius: Dar321
Data: 2010-02-25 12:38:33
Tai ją po kožnos žūklės išpurtyt ar esant reikalui išskalaut. Esu matęs ne vienoj PVC pripučiamoj - liuks daiGtas, tik reiktų didesnio dydžio nei dugnas, kad užleist į viršų prie bortų - nukritus kokiam mažmožiui ar galvakabliui - neįsispraus tarp borto ir dugno bei nebus šansų diurkos padaryt... ;)

--

Pagarbiai,