Tema: Re: ant ko zvejot ziema?
Autorius: Romas
Data: 2010-02-23 13:42:24
"Andrius" <andrius@univelas.com> wrote in message
news:hm0609$cbj$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia pora straipsniu apie jaukinima poledineje zukleje ir zvejybos taktika.
> Aisku siuo metu zuvys labai vangios del deguonies trukumo ir pilva spaudzianciu
> ikru.
>
> http://www.xn--kl-9ma74a8c.lt/jaukai
>
> Andrius

geras reikalas jaukai. Va jau pora savaiciu , sakyciau zinomose ir gerose vietose kas
3-5 dienas
pajaukinu zuvis , naudoju ziieminius jaukus, darau rutuliukus, ar siaip pabarstau.
perserimo nebijau , kiekiai nedideli. Kai kada zinodamas kad ryt ryte (pvz) vel
zuvausiu, is vakaro
siek tiek gausiau paseriu, tam isgreziu  papildoma ekete per 2-3 metrus.
dabar apie rezultatus , o ju nera ir tiek . bandyta ir ant slaitu 5-10 m gylyje, ir
ant kalniuku 8 m,
ir plokstuma 9 , 12m gylyje. Tikslas mano - eseriai , taciau net ir kuojos tas
paskutines savaites
nereaguoja i  pasara. Ir pikciausia , kai isgrezi nuo vakar pajaukintos eketes per 10
m nauja,
ileidi masala ir kibimas gana greitai sulaukiamas , ir ne vienas , tik spek leisti
blizgute.
Iberi pasara, zuvis nepasitraukia , reiksia pasaras nera neteisingas .
ileidi aviza , kimba eseriai, kuojos, tik va dydziai piktybiskai mazi.
exolotas nerodo zuvies palei dugna, taciau jei bendras gylis > 8-10 metru jau rodo
zuvi , gausiai,
taciau pakilusia apie 3 m nuo dugno, jei gylis apie 12-15m tai zuvis pakilusi iki 5 m
nuo dugno.
Gyliuose iki 4-5 metru is vis nerandu zuvies judancios, exo rodo "saxaros" dykuma ::))
uzpykau, ir ryt ko gero bandysiu vel atlikti revizija .

Romanas