Tema: Re: pirstines?
Autorius: Lobis
Data: 2010-01-10 22:10:12
galvojau ir as apie siltas kumstines, nu bet va vakar kur ant ledo buvau tai
tokia pliurza. Jei jas nusimesi, amen. Ore paliks slapios. Pasikabinus ant
gumos gerai kol nesilenksi prie eketes ir vel ju neimerksi ir dar klausimas
ar jos nemaisys reikalui kabodamos palei rankas. O kaip tos neoprenines?