Tema: Re: batai
Autorius: Casper
Data: 2009-12-22 11:27:44
Uzpernai pirkau juos Fabu parduotuvej, manau, kad ir dabar jie ten ju turi.
O kas del paciu batu tai tikrai esu patenkintas jais. Jei sugalvosi juos
pirkti, jokiu budu nepirk didesnes ismieros nei reikia, nes jie siek tiek
prasinesioja ir gali buti, kad po keliu zvejybu jie tau pasidarys per dideli
;)