Tema: Re: ledlauziams
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-14 10:48:32

"Marius Staniulis" <m.staniulis[@]gmail.com> parašė naujienų
news:hg4tt8$lcj$2@trimpas.omnitel.net...
> ne, tikrai nelipsiu. as lipsiu ant ezeriuko uz svencioneliu, tas jau yra
> numatyta, suderinta ir patvirtinta gausaus kolektyvo.
> o kad uztraukta asveja bus ir ilankos visai parengtos antledinei zuklei
> bus, tas tai faktas.
> http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/sals-iki-savaitgalio.d?id=26827911

Zinai, mano draugas turi sodyba ant Asvejos kranto Alkos kaime (tai yra
iskart uz Baluoso). Ten yra ilanka ant ilankos. Bet zvejoti ten mes
pradedame tik tada, kada jau buname kelias savates atzvejoje visur kitur.Ir
taip yra tik todel, kad Asvejoje yra sroviu ir jos nelabai leidzia jai
lygiai graziai uzsalti, net spayudziant stipriam saltukui. O tos kelios
saltos dienos, kurios dabar bus, vargu ar atvesins vandeni iki tiek, kad jis
pradetu salti.