Tema: Re: vakarykste melynake
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-04 08:16:45
Tai ka su tokia daryt - vien galva puse svorio bus, o uodega + kaulai +
viduriai, dar dades trecdali ir finale gausi 100 gr mesienos. O man
pasirode,kad chebra ant vegeliu vaziuoja butent mesos, nes kitaip sunkiai
suprantama kur det pvz 7 vegeles po 2 kg ir daugiau? Visa laime, kad man
pavyko pagaut tik 1-a zuvi, o kitu nepavyko istraukt, nes per ta goduma,
garantuotai buciau paemes ir jas namo. Kai vakar kepiau savo pagautaja, tai
labai dziaugiausi, kad tik viena yra ,nes ir ja seimai suvalgyt per viena
karta nepavyks.O tokia zuvi saldyt, tai berazumstva konkreti!