Tema: Re: Zvejo pirstines ir silti apatiniai- patarkite
Autorius: Andu
Data: 2009-11-20 11:42:33
Niechui sintetiką vilktis ant nuogo kūno - velkiesi medvilnę, o tik ant jos
užsimeti Thermo.. ir nebus spuogų

Nu nuo tos jabanos sintetikos mane isbere naxrien visa kuna juodai.
O su ribotom prausimosi galimybem (2sav ant ledyno) ....

 > gal žmogų džiugino audinio savybė laikyti drėgmę savyje, kai sustoji
 > pailsėti. bach ir drėgnas šaltukas nugarą vėsina...
Oij, nea. Dregno saltuko tikrai nereikejo.

Kitas, Mariaus pastebetas dalykas:
kaip ne keista, su telneshke, ir su sudrekusia, salta nera.
Cia kai kurie audiniai (pvz vilna) turi tokia savybe.

Del radikulito - ji gausi, jei tave dregna perpus vejas.
Situo gali kiti rubu sluoksniai rupintis.

--
kaleda