Tema: Re: Placiakakciai - straipsnis
Autorius: nexus
Data: 2009-11-13 17:58:15
Pas mane 2 prudai taip 40mx30m gylis koks 1.5 m, karosiuku belenkiek
pries 3 metus rudeni i kiekviena pruda ileidau kokias 5 lydekas, ~6
amurus ir koki 15 karpiu.
Kadangi siautejo bebrai tai nesu tikras ar del to dingo zoles, kad
bebrai isdarke, ar del to, kad amurai isede, liko tik lelijos.
Po sios ziemos viena amura radau nudvesusi, viena lydeka kazkokia
apkandziota, daugiau jokios negyvos zuvies neradau. Saltesne ziena
isgreziu kartais eketes lede...
Maitintant tiek karpiai tiek amurai batona raito nuo vandens pavirsiaus
tik spek mesti :)
Manau tokio dydzio prudui pilnai pakaktu kokiu 2 amuru, karpius
apskritai reikejo leisti i nenaudojama pruda, nes siek tiek vandeni
drumzlina.
Karosiuku drisciau pasakyti akivaizdziai tikrai nesumazejo...

22