Tema: Re: Vobleriai
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-11 14:51:09
Blogai ,kad pas mus nera tokio ebay, o tai tikrai butu galima bandyt
isparceliuot nenaudojamus masalus, nes per laika pripirkta daug ko nereikia,
o is inercijos ir pasidavus reklamai ir tik veliaua pastebeta ,kad tokio
zvejybos budo nepropaguoji, kuriam jie tinkami. Pvz. pas mane yra tokia
begale guminuku ,net neispakuotu, kad galvoju jais eglute vietoje zaislu
papuost.O vobleriais jau esu puoses vienais metais, kai reikejo deztes
isdziovint - garziai gavosi.

"opapa" <a@aa.lt> parašė naujienų news:hdebpl$dc8$1@trimpas.omnitel.net...